vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Vilovecka?

Publicerad 2012-03-07 09:04:53 i Allmänt,

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått en vilovecka. Eller vila och vila, praktik och jobb men för en gångs skulle ligger jag i fas med det jag ska göra, inget hängande över mig sen gammalt. Känner mig också utvilad och pigg vilket inte hör till vanligheterna. Samt att jag verkligen ser fram emot mitt eget intåg på plan på söndag. Ska bli grymt kul att lira match igen.

Har återigen pratat runt och lyssnat kring matchen och de flesta är positiva kring vår insats. Tyvärr lyckades vi då inte lila bra framåt som mot SIK (inte fisken utan laget) men det såg betydligt bättre ut bakåt. Också riktigt roligt att många unga får chansen och gör det bra i form av fm-nörden och ranelid fanet som fick chansen i backlinjen (bröderna sternelöf). Ja tillsammans med fler naturligtvis. Även en centrallinje börjar finnas i form av Adam (drog på sig straff igen) där bak men även John, Friberg och Danne längre fram. Men tanke på alla experiment förra året så ligger vi väldigt bra med i år.

Seger i 4 mot 4 mot Thalen igen.

Hedlund är inte ett dugg nöjd över sin straffräddning.

Hälsar även Danne och Swensson välkomna till twitter. Danne love att såga allt och alla om ni inte följer honom, men även om ni följer honom kommer sågningarna hagla tätt. Ja mellan travtipsen så klart.

Klar med bas 2 nu. Bara diplomkursen kvar denna säsongen :)

Kommentarer

Postat av: Hubbe

Publicerad 2012-03-07 10:34:57

Om jag inte minns helt fel är det väl ändå bloggaren i fråga som avgudar den orangea sångfågeln från Skåne?

Postat av: Tobbe

Publicerad 2012-03-07 15:59:06

Kärlek till denna man är något vi delar många av oss. Även fast jag personligen njuter mer av det bidrag Torsten Flinck deltar med. Men jag kan nog villigt erkänna att jag är nummer två i Ranelids fanclub i MAI efter dig Hubbe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela