vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Känner mig dålig

Publicerad 2012-06-09 11:22:51 i MAI gammal 2012,

Har varit riktigt dålig uppdateringsfrekvens här sista tiden. Har inte ens fått ned att vi i onsdags förlorade mot Boren med 4-0 efter två väldigt jobbiga mål i början av vardera halvlek. Själv var jag inte med så har egentligen inte så mycket koll på matchen mer än så. Men vad jag har förstått så va de en dålig insats där passningsspelet återigen inte fungerar och de individuella misstagen blir kostsamma. Mer analys än så behövs nog inte utan det är bara att ta nya tag.

Nya tag är imorgon och motståndet är Mantorp. Ett derby igen och det är kanske det som behövs för att vakna till. Själv hoppas jag att ryggen ska fungera, något osäker dock men ska i alla fall ge det ett försök då den känns betydligt bättre än i början av veckan. 

Lutar även åt att det kommer bli lite ändringar i det mesta rent taktiskt. Men vad kommer jag inte skriva ut.

Läget är väll ganska bra, Örjan saknas då han är på semester men annars är det i stort sett ordinarie lag. Jag själv och Pålle är väll de som idag är osäkra, Pålle hade feber och jag själv ryggen då. Annars ska alla vara tillgängliga och vi hoppas att studentveckan inte tagit alltför mycket kraft av de som haft fullt upp med den delen nu i veckan. 

Fem poäng upp till topp nu. Det börjar bli dags att fokusera på en match i taget och alla de klassiska klychorna. Tråkiga men sanna. Nu är det nya tag och då är det bara att bita ihop och inför varje match ha inställningen att göra sin bästa match, har alla de tankarna inför matchen kommer resultaten och spelet komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela