vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

En tidig onsdagsmorgon

Publicerad 2012-06-27 07:58:33 i MAI gammal 2012,

Satte mig precis på tåget, ytterligare en dag ute i Mjölby i MAI:s tjänst. Måste säga att jag har kommit in i föreningen på ett förvånansvärt bra sätt under min 18 månader i klubben. Det måste man ju vara väldigt tacksam för, att redan andra säsongen vara med som ass.tränare, jobba på klubbens sommarkollo samt att bedriva talangutveckling för ungdomarna.

Men utöver det spelar jag också och efter 11 matcher har vi hamnat på femteplats. Två poäng upp till den andra, vid seger i vår inställda hängmatch mot Kisa så hamnar vi alltså på kval. En bra vår, samtidigt som vi inte alls är nöjda med ett par prestationer. kommer givetvis ett längre inlägg gällande våren någon regnig sommardag.

Istället för att dra igenom vad som har hänt så kommer jag uppdatera twitter med lite olika vårens: tankar. Bjuder på den första här på bloggen. Har ni egna lägg gärna upp dom så RT:ar jag era inlägg om nivån är den rätta.

Vårens skönaste: Segern mot Hjulsbro borta. Det var länge sedan en seger kändes så bra. Mycket tack vare Mattson, unnade verkligen inte honom att få ta poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela