vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Höstens första träning avklarad

Publicerad 2012-07-23 22:01:27 i MAI gammal 2012,

Här sitter man på tåget efter att ha gjort första träningen sedan mitten av Juni. Trodde inför att sett aldrig skulle gå men måste säga att jag är nöjd med min form. Har ju inte varit samma träningshets under denna sommar och det märktes på dagens intervaller. Spydde iaf inte vilket får ses som positivt.

Lite rykten på vallen och måste säga att framtiden ser ljus ut. Synd att man förmodligen inte är med på resan men det ska bli ruskigt kul att få göra en bra höst. Känner suget igen och det behövs med tanke på allt som kommer hända runt om.

Namn på gång in är ju alltid intressant. Rykten går även där. Dock såg Forsberg riktigt bra ut idag. Joggade ifrån oss äldre på ett imponerande sätt. Han kommer tillföra mycket tror jag.

Lite för lite snack om min forward insats i b-laget mot Kisa.

Imorgon är det dags för träning igen. Undrar hur kroppen mår imorgon

Kommer nog bli lite uppsnack inför pokalen på lördag. Vi hoppas ju bland annat på revansch mot skenninge. Men de kommer senare under veckan. Själv är jag bortrest under själva pokalen. Tyvärr.

Äntligen lite mer juniorer på träningen också. Fantastiskt kul att se hur de tar för sig. Mårten i målet samt Ivar och Anton va riktigt trevliga överraskningar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela