vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Är semestern redan slut?

Publicerad 2012-07-18 14:49:15 i MAI gammal 2012,

Räknar ned nu, inte många timmar kvar tills något väldigt intressant ska dra igång. ca 28 timmar tills höstens första träning drar igång och det känns knappt som att vi varit lediga alls. Börjar bli rejält taggad inför detta trots att känslan är jag knappt varit ledig, känslan ä4r att detta ska bli kul. En toppstrid i division 4 låter roligt, ja en toppstrid i vilken serie som helst är alltid roligt. Förhoppningen är ju att vi ska vara med där, förhoppningen är ju att spelet ska klaffa bättre än under stora delar av våren.

Precis i detta nu får jag även besked om att Forsberg är spelklar om en vecka, detta gör mig ännu mer taggad. Ytterliggare en bra spelare in i vår verksamhet och det kan med lite tur bli ytterliggare än. Dock heter han inte Jocke, trots att Jocke tränade med oss mot slutet av våren så kommer han fullfölja året i Östria trots kapten Anderssons värvningsförsök. Men vi får se hur nästa vecka utvecklar sig, kan som sagt bli så att vi får in ytterliggare en spelare uppifrån vilket vore kul på alla sätt.

Löpparskor de tre första passen, hmm. Nödvändigt och Isac får sin vilja igenom, efter diverse grymtanden om att det löps för lite så är det alltså dags att börja om. Mår redan dåligt inför hur jag kommer må på fredag morgon efter första passet. Jag kommer nog behöva den extra helgvilan jag tar mig för att kunna träna måndag igen. 

Två veckor kvar till Kisa borta i höst premiären. Nu börjar vi tagga.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela