vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Lite nyheter

Publicerad 2012-01-10 22:33:39 i Allmänt,

Samma upplägg med antalet lag som förra året. Ja det var det nya idag, det blir alltså ett a-lag samt två lag i reserv serierna, ett i klass 3 och ett i klass 2. Ett bra beslut tycker jag, ger alla i truppen en möjlighet till matchspel och på något sätt är det nog de viktigaste på den här nivån.

Inget klart med den nya ledaren men förhoppningsvis ska de lösa sig/ eller inte under nästa vecka.

Två raka segrar för min del på träningarna lördag och tisdag och jag känner mig nöjd. Toppformen har infunnit sig, dock så kan jag knappt ta mig ur sängen dagen efter i och med mina knän, så ingen södra cup för min del.

4-3 mot Thalen nu. Skönt att ta det steget förbi. Hoppas kunna avgå med segern under inomhussäsongen.

Sen en sak till, Macke Pettersson har tagit beslut om att ta ett år utan fotboll. Synd på en jävligt skön kille, men har man inte motivation så är det nog rätt beslut. Hoppas vi får se honom på Vallen som publik i sommar och kanske lite småbesök på träning.

Näst sista veckan innan vi går ut. Skönt.

Kommentarer

Postat av: hedlund

Publicerad 2012-01-12 16:36:53

Att en målvakt gör mål på träning borde vara värt att notera!

Postat av: Tobbe

Publicerad 2012-01-12 21:52:30

haha, det kommer komma en topp fem mål inomhus lagom tills vi går ut med de mål som är värda att nontera.. framförallt alla mina.. Och kanske Matte J:s sjuka träning med både konstsparkar och utside volley assist..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela