vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Twitter mani i MAI

Publicerad 2012-02-20 17:51:50 i MAI gammal 2012,

Helt plötsligt har det här med twitter spridit sig som en löpeld genom fotbollssverige. Själv följer jag väll alla spelare jag kan i AIK men även en massa annat löst folk runt om i världen som av olika anledningar tycker saker i små inlägg.

Sedan såg jag att twitter även används för att nå ut till suporters eller helt enkelt bara intresserade och jag tänkte att det kan ju vara bra. Liksom lirar vi så orkar jag förmodligen inte skriva ett blogginlägg utan istället kan jag då twittra ut resultatet, därav att jag lagt upp min egen twitter på sidan. Vet att bland annat dom på andra sidan ån använder sig av det. 

Men inte nog med det. Typ hela MAI har börjat twittra, eller nja. Kanske inte hela men många av de yngre är aktiva twittrare och nu har även kaptenen tagit sig an utmaningen att vara en aktiv twittrare #fantastiskt.

Själv är jag mest bitter men naturligtvis kommer det bli mycket fotbollstwitter i den lilla rutan till höger här på bloggen när det drar igång.
Vill ni andra spelare vara synliga här på bloggen hör av er med koden så ska jag slänga upp er under min egen. Ett fantastiskt sätt att nå ut med information till folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela