vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Fantastisk träning

Publicerad 2012-02-29 22:45:36 i Allmänt,

Skänninge ip is the place to be på onsdagskvällar. Helgens match är glömd och nya tag inför framtiden. Ungefär så är i alla fall känslan här i bilen. Två riktigt bra träningar där vi förhoppningsvis lyckats få till de vi inte lyckades med i helgen. Känslan är bra vilket förmodligen kommer få ätas upp om resultatet inte blir som vi vill i helgen.

Lite annat då.

Karle torska mot Lambo ff med 1-0. Imponerar kanske inte men ett ungt lag kan nog hitta de längre fram.

Derby slog Kenty med 1-0 vilket imponerar, derby är förmodligen med långt in i säsongen.

I övrigt har jag inte mer koll, dock har Lsw imponerat vad jag hört så blir nog tufft på lördag, men kul.

Vi har fortfarande lite folk borta men precis som mot skänninge ställer vi upp med ett bra lag. Jag själv vilar en vecka till, Örjan ska plugga, Martin Vasaloppet, Jonas osäker men annars ska de vara fullt manskap.

Håll ett öga på decker ni som ska och titta. Har imponerat på träning samt en bra insats mot skenninge. Om jag nu inte mosade hans ben på träningen.

Södras nya Gambian såg stor ut. Tydligen bra enligt Gunnar.

Känner att jag hittat en ny position i laget. Eftersom tjatet om att bli forward verkar döfött så tog jag idag på mig handskarna och dominerade. En fantastiskt målvakts insats. Seger för mitt lag i 4 mot 4. Så efter första 4 mot 4 för året leder jag över Thalen i de spelet. Han muttrade när jag påpekade att jag även vann måndags men nöjer mig med 1-0.

Martin Swensson blev officiellt in à relationship på fb i helgen. Han har inte tränat sen dess. Kan det finnas någon koppling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela