vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Dödssjuk!?

Publicerad 2012-02-11 09:21:17 i MAI gammal 2012,

Minns ni den där gamla reklamen som gick för många år sedan!!?. 94 tror jag bestämt de var, echinagard var det som skule säljas. Där en manlig förkylning jämförs med att föda barn. fantastisk reklam. Klicka in er på länken och kika


http://www.youtube.com/watch?v=Qg-md8geRkU


Ungefär så har jag mått de sista dagarna. Dock så har jag försökt jobba och även vara på praktiken men allt annan har blivit lidande.


En annan kul grej är ju att dom som kommer upp i a-laget knappt var födda när den reklamen gjordes. 

Men nu något viktigare.. 

Upptakten gick bra i måndags, fick bra respons på de ideér som lyftes fram. Känns som att det kan bli ett bra år om vi får igång det vi är ute efter. 

Bilen är levererad och klar..
Så kommer vi alltså åka till Mjölby under säsongen. Martin Swensson har i uppdrag att hålla den ren och fin året igenom genom att tvätta den varje fredag.

På måndag får den också en ny passagerare. Hoppas att Hedlund ska kunna presentera det på hemsidan så fort som möjligt.

Träning idag och jag är fortfarande i valet och kvalet kring huruvida jag ska åka ut. Smitta ned hela truppen och göra en insats eller svika allihop och glo PL i soffan. För övrigt kan jag knappt prata så vet inte om jag gör så mycket nytta..

Kommentarer

Postat av: Matte

Publicerad 2012-02-26 20:16:24

"reklamen som gick för typ tio år sedan. 94 tror jag bestämt de var,"



Fantastiskt citat. 2012-1994 = ungefär tio år.

Postat av: Tobbe

Publicerad 2012-02-26 22:04:57

Ska genast ändra så att de inte ser dumt ut. Tack för att påvisar felaktig formulering.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela