vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Bloggmörker

Publicerad 2012-08-24 11:50:43 i MAI gammal 2012,

Oj, här har det inte hänt något på länge. Har varken uppdaterat kring den onödiga förlusten mot ett väldigt bra LSW med 2-1 eller krysset mot Boxholm 3-3. Detta kan jag inte annat än be om ursäkt för men har varit fullt upp de senaste dagarna, eller den senaste veckan. Både då jobbet började och tog bra mycket mer tid än vad jag tänkt samt att det i fredags för en vecka sedan kom en liten dotter. Så jag har prioriterat jobb och familj och därmed inte uppdaterat.

Hur som helst har det hänt lite i serien, eller egentligen inte. Alla slår alla och jag tror vi har samma avstånd upp som vi hade när hösten drog igång. Känns ganska onödigt att vi inte är med mer än vad vi är.

Söndag är det match igen och LIU står för motståndet. Förhoppningsvis ruskigt bakfulla efter en veckas nollning. Men det är ingen lätt match.

Efter LIU väntar Derby i en tuff match.

Idag är det dock dags för undertecknad att träna igen, de va ett tag sedan av ganska naturliga orsaker. Dock känner jag ett sug efter det, plus att jag varit i rydspåret några gånger samt kört bålstabilitet. Förhoppningsvis ska kroppen vara hel för resten av säsongen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela