vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Vilket väder

Publicerad 2012-04-06 13:25:30 i MAI gammal 2012,

Helt sanslöst, vet inte om den här fotbollsbloggen efter dagen mer blir betraktad som en gnällblogg, men är det inte bättre att ställa in all fotboll en dag som denna. Jag avundas inte mina 15 lagkompisar som om två timmar ska möta FC riverside i norrköping.

Vi ställer upp med ett u betonat lag där många har små krämpor eller har lovat bort sig under påsken. Detta gör att 4-5 man från b-laget alltså f.d lag svart följer med till Norrköping idag.

Sydvallen? 15:00 är det iaf matchstart. En långfredag, är det verkligen tillåtet att spela en sån dag?

Förmodligen kommer alla äldre nu tycka att det är av tradition en av de största matchdagarna under året.

Riverside då. Ingen aning mer än att de är nystartade och slog kuddby i omgång 1. Kuddby som både jag och Hedlund har lagt tid på att scouta förlorade med 6-3 om jag inte har helt fel.

Men nu önskar jag alla en glad påsk trots det mindre fantastiska vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela