vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Odds div.4 västra

Publicerad 2012-04-13 15:05:23 i Allmänt,

Spännande.. Såg att blogg kollegan från MVT som skriver i tränarbloggen hittat oddsen till årets division 4 västra så tänkte slänga upp dom också. 14:00 x pengarna. Undrar vad spelkungarna Swenson/Andersson säger om det oddset. Spelbart?

I övrigt verkar oddssättaren vara överens med mig kring det tips jag tidigare slängde upp eller rättare sagt försök till tips.

Boxholms IF , 2.65

LSW IF , 3.40
Kisa BK , 6.50
Hjulsbro IK , 8.50
BK Derby, 10.00
Mjölby AI FF ,14.00
Borens IK , 16.00
LiU AIF FK , 16.00
Malmslätts AIK , 20.00
Mjölby Turabdin FC , 40.00
Mantorps FF , 50.00
Karle IF, 65.00

Det enda jag reagerar på är att Derby är tippade som femma. Tror mer på dom än t.ex Kisa och Hjulsbro men annars är det nog som de flesta faktiskt tror. 

Fast som jag tidigare skrivit är det jämnt och de sex sju översta lagen kan mycket väl stå som segrarer i Oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela