vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Har tagit lite påskledigt

Publicerad 2012-04-08 15:34:31 i MAI gammal 2012,

Bloggen har som ni märkt inte uppdaterats på ett tag. Det beror dels på påskfirande hemma i Malmköping där jag härstammar från plus att sista veckan inför ett lov alltid är lite extra hektisk för oss lärare. Ja iaf säger dom andra på jobbet det. 

Men lite kort update då

Seger 4-2 mot FC Riverside: Didde 2 Anton 1 Timmie 1. Vi är alltså vidare och möter förmodligen BK derby i nästa omgång. Derby som är en seriekonkurrent som jag tror mycket på inför året. Det kan också bli Hägerstad i nästa omgång men det är iaf inte mitt tips

Imorgon är det träning på Vallen. Då jag inte pratat med Hedlund under helgen vet jag inte om det är på gräs eller löpning. Hur som helst ska de bli riktigt nice att komma "hem".

Bara två veckor kvar nu. Sedan är det dags för att möta Kisa i premiären på Vallen. Ska bli sjukt kul att komma igång.

Men först är de Tranås borta nästa helg och sedan ryktas det om att Hedlund slaktat en oxe och ska bjuda på grillfest på kvällen som uppladdning inför premiären. 

Under veckan ska jag försöka uppdatera lite hur de ser ut runt om i fyran och mina tankar. Tror det kommer bli en grymt jämn serie även iår och det är 7-8 lag som kan vinna. Vart jag ser oss det får ni veta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela