vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

För Hedlunds skull

Publicerad 2012-04-02 16:57:58 i Allmänt,

Bara sådär kände jag att jag måste ägna fem minuter runt ett ämne som vår tränare tycker är fantastikt viktigt. Ja kanske det viktigaste under hela säsongen förutom när vi möter Södra, nämligen nykomlingsfesten. Tänkte i punktform lägga upp mina iaktagelser kring vad som skedde ute på Vallen i lördags efter 0-0 matchen mot Grebo.

  • Att bowla när man sitter ihop med någon är inte lätt. Det blir ännu svårare om man ska bowla med fel hand. Dock så vet jag inte vad fjunis lagets starka kort som dessutom fick bowla med rätt arm höll på med. 64 poäng är inte bra trots att Swenson sitter fast i ena armen.
  • Inte 41 poäng heller Hubbe
  • Jag kommer inte rekomendera pizzerian vi beställde mat från för mina närmaste
  • Det ska inte vara gyros på en kebabpizza!!
  • Utan Peggan? (osäker på namnet) hade vi i vuxen laget toktorskat på Kurt Olsson tävlingen. Så tack för hjälpen.
  • Polsk bank för en ny trevlig överraskning. Dock tror jag inte Anton var helt nöjd efter sitt första pris. Dock ska Ludvig, Hedlunds son ha credd för en väldigt fin krokodil
  • Märkligt nog van den som kuperade leken både första och andra penningpriset. Säger inget mer.
  • Jag är rätt många år för gammal för Platå märkte jag.
  • Jag är glad att jag inte vaknade upp i söndags och hette Glader, även fast min huvudvärk va jobbig så tror jag inte jag hade värst.
Det var en kort redogörelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela