vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Dagens projekt

Publicerad 2012-04-18 09:17:56 i MAI gammal 2012,

Återigen har jag lite tid över. Känner mig mer och mer som Hedlund. Egentligen borde jag väll skriva lite på examensarbetet men de får bli när kaffet är slut och bloggen uppdaterad.

Fullspäckad dag iaf, eller rättare sagt från 12 och framåt. Har sovmorgon onsdagar och idag känns det ganska skönt kan jag säga. Efter jobbet blir det direkt ut till Mjölby för ett möte med Lasse från ungdomsgruppen samt lite annat folk som kommer vara inblandade i mitt nya projekt. Kommer från första veckan i Maj vara ansvarig för ett utvecklingsprojekt av våra yngre förmågor, tematräning, talangträning eller vad folk nu brukar kalla det. Ska bli intressant och tillsammans med Friberg kommer jag styra de där och sen hoppas jag att det blir någon från damlaget samt någon till intresserad från herrlaget. Jag tror en sådan grej är bra både för utvecklingen hos våra spelare men även för att minska klyftor i föreningen och skapa en starkare vi känsla från senior ned till ungdomslag, både på dam och herrsidan. Kanske kan någon mer komma och se oss lira om de kan namnet på några spelare.

Hoppas på ett givande möte och sedan en givande träning på konstgräset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela