vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Vad är Pool nuförtiden

Publicerad 2011-10-15 14:42:21 i Fotboll,

Slog på datorn och hittade en vettig stream till Pool-United, har ju som jag visade i förra inlägget en tvåa på den matchen. Detta va nog lite dumt märkte jag när jag började kika igenom startelvorna. Många "stjärnor" bänkade i United, vet inte vad det betyder egentligen, kanske är folk slitna efterlandslaget och så är de väll CL i veckan men en tidig lördagsmatch borde inte påverka spelarna inför tisdag och onsdag kan man tycka. 

Det andra alternativet är väll helt enkelt att synen på dagens Pool har ändrats. Tidigare har de ju varit en i the big four men tydligen så ser inte Sir Alex eller united Pool som detta längre. Den startelvan som han har satt ihop med tanke på vilka som är tillgängliga skulle jag som Livverpool suporter nästa se som ett hån. Det känns som att det är en typ av laguppställning som tidigare mönstrats mot t.ex Blackpool för att lufta hela truppen i en "enkel" match. 

I premierleague kostar en förlust mycket då de andra lagen inte förlorar så det är ett jäkla vågspel. Men ev kommer väll Rooney och de andra in i andra och fixar till de där med 30 kvar. Ja hoppas kan man ju, bittert att åka på den match man trodde va mest klar på förhand. Med a-laget hade united vunnit med 2-3 bollar är jag övertygad om, men nu blir de iaf en mycket roligare match!

Åker nog på Celtic på en annan slipp. När låg Celtic eller Rangers senast under med 3-0 i halvtid i skotska liga?

Sky sports studio är grym. Gary Neville och Jamie Redknapp känns som lite starkare kort än Bosse P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela