vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Superettan är ju kul

Publicerad 2011-10-22 17:33:00 i Allmänt,

framförallt på twitter. Vetifan om fotbollen är något att se på. Följde fyrans sändningar av andra halvlek och för det första så tycker jag att det var märkligt med två bilder på slutet. Jag har en trots allt en ganska stor tv men såg fan ingenting. Antingen ett genidrag och jag bör skaffa glasögon eller ja. Jag vetifan. 

Men matcherna var ju faktiskt skit tråkiga, nu kommer säkert många säga att det beror på att spelarna är spända och att lagen är försiktiga och mycket står på spel. Borde det inte vara extra kul att prestera bra då? Eller är jag fel ute. Synd dock att Bajen klarade sig, egentligen skiter jag väll i Bajen i sig, dom kommer inte vara ett hot i Allsvenskan på många år och när de väl kommer dit har väll svensk fotboll gått i konkurs eller tagits över av polismyndigheten. Det jag tycker är synd är att det inte kommer spelas in mer än ett till 08 fotboll. Det är jag bitter över.

Går åt helvete med mina tips som vanligt och så lyckades Wolves kvittara mot Swansea. Slog av matchen med kvarten kvar och tänkte att det var klart. En helt klart sjuk vändning. Men kul när det blir sådant i fotbollen, är ju mer spänning där än i toppen iaf. Premier leagues topp börjar likna La liga, skillnaden är väll att tre lag kan vinna PL iaf.

Går det ens att diskutera att Zlatan inte ska få guldbollen. Viktigaste spelaren i en av världens tio bästa klubbar. Borde inte det vara nog för att vara bäst i Sverige. Men vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela