vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Sitter och väntar på en måltid

Publicerad 2011-10-13 18:48:39 i Allmänt,

Vad underbart det är när sambon lagar mat, jag kan bara sitta här och vänta. Eller jag har precis avslutat en uppgift i idrottspsykologi, en kurs jag läser extra i Halmstad på distans och nu låter det underbart från den nyinköpta wokpannan och snart är de mat. tror även det blir efterrätt idag. Möcket bra.

Dagen i övrigt har varit hektiskt, sex lektioner har jag hunnit med idag och även ett minus fem byte, alltså att den nya lektionen börjar fem minuter innan den tidigare slutat. Ibland borde man klona sig. Men det har funkat bra och eleverna har gjort det dom ska så det har varit frid och fröjd. Kan nu lägga jobbet lite på sidan tills nästa vecka. Skönt..

Idag spelade jag på lite CL handboll, så vet inte om det är så intressant att veta då ingen mer än Jocke har någon koll på vad jag tippat på. Men bara hoppas på turen.

Satsningen nästa år, den när man ska ta stora steg mot toppen i sin fotbollskarriär. Ja den kanske inte blir av. Börjar bli sugen på handboll igen faktiskt. Ska kanske ut och se Mantorp i helgen sen kanske de blir någon träning där, och försäsongen blir alltså handboll. Ja vi får se. Fick något sånt där akut sug nu i veckan. Har även börjat ringa lite som man säger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela