vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Rätt ute

Publicerad 2011-10-17 09:27:22 i Allmänt,

Läste precis igenom Wenmans tolkning på Sportbladet av Sir Alex uttagning och jag känner väll att vi är ute på ganska samma spår. CL tisdag och derby mot City nästa vecka gjorde att han helt enkelt vilade halva laget mot Liverpool även fast han såklart inte säger det rakt ut. Tror Sir Alex är den som var mest nöjd efter besöket på Anfield, en poäng i en relativt svår bortamatch och samtidigt kunna mönstra de bästa till nästa helg med pigga ben. 

Ska iväg till jobbet snart för att sedan ta mig till Lundbybadet för lite extra jobb. Alltid något på gång. sen ska jag skicka in mitt lilla PM om uppsatsen till min handledare också, så de blir lite smått och gott idag. Kanske en löprunda ikväll när jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela