vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Perfekt start på dagen

Publicerad 2011-10-29 09:46:02 i Allmänt,

I vanliga fall brukar jag som jag tidigare nämnt lägga ned tid och intresse för att kika på 08 fotboll på svenskafans, idag blev det eurotalk istället och en småtrevlig panel. Tjejen är nämligen iväg till Borås på besök hos moster och kusin så jag har en ensam helg här hemma. Då kan man ta lördagsförmiddagen att kika på något program på fantv, fixa en god frukost, en kopp kaffe och bara njuta av det är ett par timmars ledigt för en gångs skull. 

Egentligen borde jag lägga varje vaken sekund på min uppsats, men va fan.

Idag händer desto mer, ska iväg med Il capitano om en liten stund och fixa lite inför kvällens spektakel. Sedan blir det lite sportbar, lite förfest och sen förhoppningsvis en förbannat trevlig kväll. Hoppas många när fyllenivån för att börja såga saker till höger och vänster, den brukar uppskattas och jag själv har väll tyvärr ganska lätt att nå dit.

Kvarnparken ikväll. Minns hur det gick där sist. Men nu är det lite varmare ute. Och ingen Simon utan skor med.

Ev avslutas väll kvällen på Harrys. Inte alls omöjligt. Sista tåget till Linköping fick väll runt 1 så de gäller att hinna med det.

Tips idag också

Birmingham - Brighton 1
Schalke - Hoffenheim 1
Torino - Empoli 1

Inga stora pengar men hoppas återigen på lite plus så man kan börja spela på riktigt.

Ett nytt alternativ nästa helg är Malmköping. Vi får se vart de bär av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela