vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Omdömen = varför är jag lärare?

Publicerad 2011-10-12 20:25:17 i Allmänt,

Hade lite extra timmar idag på jobbet, jobbar ju bara 40% egentligen men har väll legat upp mot 70% under starten av terminen då jag fått ta vik för dom flesta andra lärarna. Skönt med pengar då jag ska ut på praktik. Men har märkt ett stort problem med mitt framtida yrke, just nu jobbar jag inte måndagar och då jag är för oaktiv gällande att ta reda på info själv så blir de ibland in your face upplevelser.

Typ som nu. Omdömena skulle skrivas på alla nior, och lämnas in senast imorgon. Så de va bara att börja. Är ju iaf klar nu och allt ska vi fixat.

Och min morgondag känns fantastiskt och då finns inte en sekund över till skrivande. Först jobba fram till halv fyra, tror jag har ca 50 mintuer rast som längst då jag ska in och ha lite idrott åt en kollega. Sen är det något forum i Idrottspsykologi kursen jag läser på distans. Fattar nada av uppgiften men de blir nog bra imorgon.

Har inte ens hunnit tippa idag. 

Men har hunnit se Bridesmaids. Den fick starka ett + av fem möjliga. En av de sämre filmer sen The Royal Tenembaums eller va fan de hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela