vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Ny dag nya möjligheter

Publicerad 2011-10-11 10:10:24 i Allmänt,

Thomas på jobbet uttrycker detta ordspråk varje morgon innan vi ska sätta igång med det dagliga arbetet. Ofta brukar det följas med en stor suck och nedsjunkande i en av fåtöljerna i lärarrummet men lite positiv energi ger det så klart.

Ska snart ta mig till tåget för ett besök på min VFU plats. Satt igår kväll och filade med lite uppgifter kring mötet och det vi ska diskutera. Tyvärr är det svårt då jag inte fått den relevanta litteraturen som krävs men så är det ibland. Men ska bli trevligt, på något sätt har jag börjat se fram emot praktiken och inte bara ser den som något jag är tvungen att ta mig ut på. Ska faktiskt bli lite kul tror jag. Ett avbrott i vardagen helt enkelt.

Omnämd på Corren bloggen också. För övrigt mycket trevlig läsning där även fast jag själv inte finns med. Faktiskt den första sidan jag besöker varje morgon när datorn åker på.

Sverige - Holland ikväll! Vad tror ni? 

luktar typ 1-1 eller något liknande. tror ett kryss kan vara spelvärt ikväll faktiskt. Får se vad jag slänger in för något. Dagens tips kommer in lite senare. Har ju fått in de säkra två dagar i rad nu och det börjar iaf finnas möjlighet för lite mer riskspel nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela