vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Lyckad kväll

Publicerad 2011-10-30 11:36:55 i Allmänt,

Blev en klassisk heldag, lite sådär så man tänker tillbaka till Malmköping när det alltid börjades tidigt och avslutades sent, ja för dom flesta utom mig själv som inte brukade hålla ut hela tiden. Men igår va man iaf med fullt ut och från den fantastiska matchen i PL Chelsea - Arsenal till en kebabrulle från något hak nere i stan så var det mycket trevligt. 

Många bra diskussioner och mitt intryck av de tankar som flödar är att det kan bli ett väldigt positivt år i MAI säsongen 2012, 100 års jubileum, ett jävla gött gäng i truppen ger mig en väldigt positiv syn på det som komma skall faktiskt. Och med stor sannolikhet är även jag med på tåget nästa år.

Blev även utsedd till årets spelare, tror inte det beror på min vårsäsong som högerback då jag va rätt kass kan jag ju villigt erkänna. 

Synd att inte mer annat folk slöt upp till Kvarnparken dock. Tåget där vid 12 kändes smart att ta då festen var relativt död redan då. Som Danne sa redan halv 11. Jaha vad händer nu då? Och svaret blev ju ungefär ingenting alls. 

Såg även att Hovmantorp åkte ur elitfyran, fantastiskt tråkigt. Såg laguppställning och då kan man ju verkligen ställa sig frågan vart alla a-lags spelare var? 

Lov nu då. Eller nja. Imorgon är det första läger dagen på vinterproffslägret. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela