vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Laddningen inför morgondagens avslutning har börjats

Publicerad 2011-10-28 20:32:13 i Allmänt,

Imorgon är det min första avslutningsfest i MAI och är för en gångs skull riktigt sugen på att ta sig någon öl. Har varit dåligt med det sista tiden och soffan har prioriterats vid lediga stunder. Men imorgon är det dags och det ska bli trevligt. Laddningen börjar redan vid 13 då de blir ett besök på All-star i stan för kanske något gott att äta och så klart Arsenal - Chelsea. Nice.

Har även gjort tränar debut på handbollsplanen idag. Nej det är för en gångs skull inte något större projekt mer än att jag hjälpte en kollega med lite tester med hans lag samt körde lite handbollsövningar. Kanske blir fler besök, saknar nämligen tränarbiten ganska mycket sen det begavs sig för massa år sedan i MIF.

Såg att man va omnämnd på områdets mest objektiva blogg, ja den för de som befinner sig på andra sidan ån. Fantastiskt att folk som inte har någon koll skriver om en. Men så är det ibland. Men inga dörrar är väll stängda, men då inför nästa säsong skulle jag säga. Det mesta är väll klart men kommer delge mina tankar lite längre fram när jag fått fundera ett tag till.

Nästa vecka är det dags för ett nytt uppdrag. Ledare på ÖFF:s vinterproffs läger. Ska bli riktigt skoj faktiskt, rätt mycket stora namn som kommer cirkulera under dagarna nästa vecka och hoppas jag kan snappa upp en del matnyttigt som man kan ha användning för i framtiden. Ska samarbeta med mannen som med stor sannolikhet hade varit min tränare till nästa säsong om jag haft tid och möjlighet att träna och satsa nämligen Östrias tränare Rikard. Så de ska bli skoj. Bara välutbildade människor och så lilla jag.

Funderar även på ett litet besök i Växjö till nästa helg. Men får se. SJ brukar ju inte vara de roligaste att samarbeta med. Nu... En stor whiskey och en kall öl. Sen somna i soffan inom 30 minuter.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela