vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

I lugnet såhär en fredagskväll

Publicerad 2011-10-14 18:46:32 i Allmänt,

Fy satan så skönt att bara få slå sig ned här denna fredagskväll. Har precis intagit en god middag bestående av fetaostfyllda hamburgare, tzatziki och friterad strimlad potatis. Mycket gott. Ibland lyckas man. 

Dagen har annars varit fylld med diverse ömma sekvenser, med ömma så menar jag att jag haft ont i olika delar av kroppen under dagen. Vaknade med något fel på ryggen och kom knappt upp ur sängen, dock efter första lektionen med MAQ träning så hade den lossnat. Lagom då så i en övning vred jag till en axel som forfarande ömmar. Och så för att avsluta dagen så trampade jag genom med ett av benen så knät gör ondare än länge, en bra dag helt enkelt.

Hade även ett långt samtal med en tränare och fick mycket bra information. Klart positivt.
Nu blir de promenad till hemmakväll, sedan idol

Kan jag så lite som fotboll att jag är ensam om att se bristerna hos Kim Källström?

Sveriges viktigaste och bästa spelare under kvalet är Olof Mellberg, helt klart. Undrar hur de skulle se ut utan honom. Förmodar att Sverige har en liknande svit med honom i laget i tävlingsmatcher som man har utan Zlatan.

Helgen blir det plugg, plugg och åter plugg, kanske ett besök i Klämmestorpshallen. Vi får se. På söndag får ni veta vilka fem jag tycker är de bästa spelarna jag spelat mot under alla mina år som fotbollsspelare. Är Sebastian Larsson den bästa? Eller finns han inte med alls då jag mötte honom när han va 14 typ. Ja vem vet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela