vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Hemtentan klar

Publicerad 2011-10-05 14:24:59 i Allmänt,

Då va man klar med dagens uppgift, äntligen kan man tycka. Är inte lika kul att sitta med skrivuppgifter längre då man egentligen känner att man bara vill ut och jobba, men ibland blir det så.


Resten av dagen. Har fått planera om lite faktiskt mot hur jag tänkt, egentligen skulle jag vara halvvägs till K-Holm nu och möte med handledaren inför praktiken men det fick skjutas upp, sen hade jag tänkt göra ett besök i Rydshallen och se på  träning, (skulle ha tränat om inte knäna bojkottat igen).


Men istället så blir de nog lite uppsats fix, alltid skönt att komma igång speciellt då jag har lite tidspress och sen ut till Mjölby då vi har avslutningsträning. Kom på att om jag ska träna fotboll under Oktober så måste jag ha skor, och de ligger nere i Isaks källare i Mjölby. Så de får bli ett besök och förhoppningsvis träning någon senare onsdag på Rydshallen fantastiska konstgräs :)


Ska nog sätta lite mer personlig prägel på de här nu istället. Roligare än uppsats måste jag få säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela