vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Fantastiskt vilken skillnad

Publicerad 2011-10-23 15:27:08 i Allmänt,

Kommer nog aldrig mer använda mig av någon form av trådlös anslutning när jag streamar. Laggade i början så grävde fram en gammal nätverkskabel från förråder och vips hade man PL med nästan perfekt bild ikopplat till lilla tv:n. Fantastiskt. Är väll osäker på hur lagligt de är men bra för mig att kika på.

Första halvlek var bra. Två lag som visa att man är bra. Betydligt roligare än många andra matcher jag har sett iår och det är väldigt positivit när man faktiskt har lite förhoppningar. Och återigen Gary Neville och Jamie Redknapp på Sky är fantastiska i studion. Önskar att man bodde i England och fick ta del av kunniga fotbollsanalyser på ett annat sätt än i den svenska studion. Är ju inte direkt någon tjomme som står och glor på facebook och diskuterar det i sändningen. Och så slipper man Ola Wenström, kan vara de viktigaste av allt..

Nu snabbt ned till pizzerian och hämta en kebabpizza. Kan de bli bättre dagen efter en utgång.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela