vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

En nytändning

Publicerad 2011-10-05 10:57:42 i Allmänt,


Jannike satt igår och petade med sin blogg, fick något sånt där litet ryck att det kanske kunde vara kul att köra igång igen jag också. Dock satt jag rätt länge med den andra bloggen och grejade med stillmallen så det fick bli en helt ny variant nu. Hoppas att det kan bli trevlig läsning för er som följde mig för ett par år sedan då det begav sig med bloggandet.

Detta kändes som ett smart drag att sitta med då jag egentligen har en hemtenta att pyssla med, men de är inte alltid det infinner sig en lust att skriva vilket jag tror de flesta studenter känner igen sig i.

Som sagt idag ska jag försöka skriva ihop hemtenta sen blir de lite möten och skit, kanske orkar ta mig ut och kika lite på någon träning i eftermiddag. Ja vi får helt enkelt se. En av få lediga dagar är det också ganska skönt att bara få vara, inte ofta det händer.

Kommentarer

Postat av: Ewa

Publicerad 2011-10-05 14:18:03

I´m in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela