vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

En hemtenta närmare jul

Publicerad 2011-10-20 18:55:01 i Allmänt,

Efter undervisning på Universitet hela dagen var det stress hem för att göra första hemtentan i idrottspsykologi kursen. Den kändes ganska överkomlig och har skickat in den med ganska god känsla i kroppen. Iaf ytterliggare ett steg mot att klara av den här helveteshösten. Men ska förmodligen hålla i lite teori kring idrottspsykologi på ÖFF lägret så de är skönt att ha lite nytta av detta också. Vem vet kanske kan ge något i framtiden. Ja mer än kommunalt bidrag som även kallas lärarlön :P Ikväll blir de film och mys hoppas jag, ja de flesta dagarna gör jag ju det. Så skönt att vara kvällsledig. Skulle tagit en löptur med Adam men han verkar ha fastnat i trafiken, va visst någon olycka så istället blir de soffan. Ja de kan behövas idag, helt slut i huvet och vädret är kasst. Nu la sig katten mitt på tangentbordet så de är väll så att han inte vill att jag ska skriva mer, bara att gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela