vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Direkt blev det sämre

Publicerad 2011-10-06 17:45:18 i Allmänt,

Pratade lite med tränare Hedlund igår gällande blogg och dylikt, han trodde inte min aktivitet här skulle hålla sig speciellt länge baserat på diverse tidigare bloggare med MAI anknytning som lagt ned sin aktivitet efter några få inlägg.. Men jag hoppas den här kommer leva längre, även fast det direkt blev en nedgång av inlägg nu när jag jobbade en dag.

En fantastisk arbetsdag dessutom. Skönt med lite tema arbeten och saker där eleverna får tänka och planera självam, ger mycket tid för att prata med elever plus att man faktiskt kan göra mer innehållsrika lektioner vid det andra tillfället i veckan.

Sista träning igår, plockade för säkerhetsskull med mig alla skor och saker från Isaks källare. Vem vet, kanske inte återvänder dit till nästa säsong. Dock så bedrevs det en femkamp, mina knän som inte mår så bra deltog så gott de gick i lagtävlingen. Tyvärr blev mitt lag brutalt bortdömt på alla sätt och vis, slår nästan det rån Axnér i Lugi har tjatat om på twitter hela dagen i gårdagens elitseriehandboll. För övrigt en mycket intressant person att följa på twitter.

Hann även med ett kortare rehab pass med lite balansplatta och knäböj, kan ses som en löneförmån att man får röra på sig och har tid till det på arbetsplatsen. Får se hur knät eller knäna reagerar imorgon. 


Annars är de väll en ganska lugn dag, nu när fotbollen är över blir de lite mer tid till sambon och lugna hemmakvällar. Det kan behövas för att ladda batterierna inför November och December då helvetet bryter lös i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela