vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Dagen börjar gå mot sitt slut

Publicerad 2011-10-09 19:14:02 i Allmänt,

För att summera ihop dagen så lyckades jag iaf hyfsat. Om för nya uppsatsen klart, ändringar i gamla uppsatsen klart samt både seminarie texterna. Fyra av sju check. Dock tillkom två tre saker jag måste göra som inte fanns med i min tanke i morse så har väll hunnit hälften av vad jag borde ha gjort idag. Men som det sägs "det man inte hinner idag får man göra imorgon" (eller som jag säger iaf)

Sex koppar kaffe blev det iaf, ungefär som en vanlig arbetsdag så det va inte så farligt. Dock börjar jag bli bra slut i huvudet och känner att man längtar till soffan. Ska bli intressant och se vad som erbjuds för något ikväll. Såg friends with benefits igår, sevärd film faktiskt. fyra plus av fem tycker jag en av de bättre i den schangern på länge.

Skönt att Sternis äntligen uppdaterad MAI:s hemsida också. Mer sånt.

Väntar även på ryssens uppdatering på MIF:s hemsida om säsongen. 

Hovmantorp tror jag inte är så mycket att hoppas på uppdatering.

Tredje raka förlusten för HF också. Dom kanske hade behövt en annan i dagens lag. Eller! förmodligen inte.

Västra torsås har jag dock ingen aning om när vi ändå tar upp alla föreningar man varit verksam i.

Dunker vann iaf sista matchen! kul för dom.

Imorgon ger jag mig av ut till Universitetet för inlämning av hemtenta och seminarie kompletteringar samt en föreläsning i arkiv kunskap. Fan vad jag längtar tills jag är klar med mina studier. Sen blir det nog ett rehab pass också. Måste även klara av något mer på min checklista. Eller så blir de att skriva omdömen i PODB hela eftermiddag. Ja de finns att göra iaf.

Tipset satt. La in en nya på mexicansk och argentinsk fotboll. Vetifan varför men när man för en gångs skull vunnit så kanske man kan ha lite tur direkt. 

Nu ska jag krypa ned i soffan och umgås med en sambo som har ont i huvudet och ser alldeles vimmelkantig ut. Så va min lediga dag, söndagen som man ska vila på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela