vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Check nummer 2

Publicerad 2011-10-09 14:13:48 i Allmänt,

Ytterliggare en seminarie text klar. Skönt. Vetifan vad jag ska gå vidare med. Sitter istället och uppdaterar MAI:s inofficiella hemsida och hoppas att Sternis ska uppdatera snart så jag får något kul att läsa. Men de verkar ta tid.

Kom även på att jag måste skriva omdömen på alla nio också, får bli på onsdag. Det är inte alltid så roligt, dock är jag glad att jag bara har ett ämne till skillnad från vissa kollegor som måste skriva i upp till fem ämnen. 

Men nu ska jag brygga lite mer kaffe och lägga historian åt sidan ett litet tag. Iaf fram tills jag kommer till punkt sju på listan. Om jag nu kommer så långt. 

Hittills idag 5 A4 producerade och mer lär det bli.

Om ni inte såg fångarna på fortet igår så gå in och se det i efterhand, iaf när Patrik Ekwall ska försöka hälla vatten när han går på rullbandet. Stor humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela