vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Blev inget check 3 men lite mer gjort

Publicerad 2011-10-09 16:58:10 i Allmänt,

Ja den tredje planerade uppgiften under dagen blev uppskjuten då jag inte hade rätt böcker hemma.. Istället har det blivit en promenad nere i stan och besök på Spice´n Rice med älsklingen. Dock har jag planerat klart lektionerna för veckan så det är iaf något positivt.

Nu blir de handboll, Chambery - Sävehof tv10

Sen tillbaka och fortsatt försök till studier. Eller nja.. Tror jag ska checka av det sista nämligen fixa till den gamla uppsatsen. Skönt att få det ur världen. Gäller att ta ett steg tillbaka.

Imorgon eftermiddag har jag tänkt skriva ihop något längre om varför året i MAI nog är det tredje roligaste hittills under min tid som fotbollsspelare. Och ni kan ju gissa vilka två som ligger före..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela