vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Bestämde mig nyss för att fortsätta

Publicerad 2011-10-18 19:18:17 i Allmänt,

Ja de första veckorna här på bloggen va väll egentligen bara ett test och se om jag skulle kunna få en läsarkrets. Och det har lyckats så jag har väll bestämt mig för att fortsätta blogga, iaf ett tag till.*

Fixade även till en liten länk lista till mitt arkiv. Vill man se söndags listorna eller vill man se vad jag har för åsikter, ja lite djupare tankar kring olika fotbollsfenomen så klickar man på fotboll osv. Men de mesta går under fliken allmänt iaf. 

La även upp en gästbok. Skriv gärna er drömelva där om ni har några tankar eller kommentera min drömelva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela