vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Åt helvete

Publicerad 2011-10-16 14:10:51 i Allmänt,

Tipset gick totalt åt helvete igår, lyckades pricka in totalt tre dubblar och det gav inte mkt tillbaka. Men så är det ibland.

Idag skulle jag plugga va tanken. men efter att ha sökt information om uppgifter och vad jag egentligen ska göra insåg jag att allt var för rörigt så de blev ett mail och frågan, vad ska vara kalrt till torsdag följt av 12 frågetecken typ. Så vi hoppas jag får info om det och att jag har tid att göra detta.

Istället 08 fotboll som jag inte hunnit se sen i tisdags än. Mycket bra program som alltid leverar. sen ska jag tugga i mig lite potatisgratäng och fetoast fyllda biffar/hamburgare som blivit rester de sista två dagarna.

Får anses okej iaf.

Senare kommer den utlovade listan. Danne hoppades att han skulle få vara med men jag har ju inte mött någon jag spelat med. Ja ni hänger med, blir svårt att få ihop det då. Men en lista blir det lite senare. Efter 08 fotboll tror jag. 

Femte plats hamnar iaf Mårtensson som spelade i Berga förra året. Har aldrig känt mig så underlägsen en forward. Han va så snabb att man inte ens hann få tag i honom. Men mer om detta senare. Undrar förresten var han spelar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela