vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Truppen börjar presenteras

Publicerad 2011-11-19 19:44:54 i MAI gammal 2012,

Hedlund har ni börjat presentera folket som är klart inför 2012 och som jag skrev tidigare idag var det ett nytt namn på den listan iaf. Finns något till men de kanske inte är helt officiella än och har kanske inte sagt att de kommer satsa fullt ut så tror nog det är därför de dröjer. Hur som helst är Friberg klar för MAI 2012 vilket är jävligt kul. En riktigt bra fotbollspelare som jag vet har fått samtal från fler klubbar uppifrån och även en jävla trevlig kille som kommer tillföra mycket..

Det som är kul med detta är väll framförallt att han som skriver för klubben på andra sidan ån ett par gånger hävdat att Friberg skulle vara på väg dit. Skönt att visa att han har fel som flertalet också talat om för honom. Även fast det är silly så är de tråkigt när folk skriver rykten som inte stämmer. Därav att MAI hittills varit ruskigt restriktiva på vad som sägs och inte sägs kring vad som läcker ut. Dock hade det varit kul om Sternis haft en Silly sida igång men han är ju tydligen i Tyskland vad jag har hört.

Nej men skit kul att Frippe ska lira med MAI. Är ju framförallt hans förtjänst att jag hamnade där och det var ett riktigt lyckat drag måste jag säga. Bara hoppas hans knä håller för det nya konstgräset.

För övrigt var vi uppe vid Vifolkavallen och kikade efter träningen. Inte för att jag har en aning om hur man gör när man lägger en konstgräs plan så ser man att det går stadigt framåt jämfört med sista titten i början av November. Kul. Hoppas mina knän håller. Annars blir man väll hjälptränare på heltid istället.

Har även skapat en nya kategori och länk som gäller MAI inlägg bara. Kanske i slutändan kan få den kopplad till hemsidan också? Hedlund?

Kommentarer

Postat av: Hedlund

Publicerad 2011-11-20 12:01:31

Är nog möjligt, hur man gör vet jag dock ej...

Postat av: Tobbe

Publicerad 2011-11-20 16:42:27

Borde finnas någonstans där man lägger till länkar i menyn. Annars får väll Sternis eller Glader göra en insats.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela