vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Supertrött, superont, supermycket att göra

Publicerad 2011-11-19 15:59:39 i MAI gammal 2012,

Sitter i datastolen och ser på en massa tecken i lite random ordning och känner bara hur jag egentligen vill luta mig tillbaka och blunda. Va länge sedan jag kände mig såhär totalt slut. Blandning av träningen idag och den veckan man har haft, kan nog varit de som påverkade insatsen på träningen idag som va riktigt jävla kass.

Dessutom sparkade jag i backen, hur fan lyckas man med de inomhus? Ont som satan och den är svullen. De är helt sanslöst men de speglar som sagt va träningen ganska rejält..

Sen sitter man här och bara mår sämre och sämre kring uppsatsen, det finns fan inte en chans att jag kommer hinna med att skriva den parallelt med allt annat. Inte en jävla chans. Kommer bli en sen inlämning. Är nog första gången jag lämnar in något sent. Har många gånger lämnat in riktiga skit arbeten, men ett arbete sent tror jag ännu inte jag lyckats med.

Sen ska man som sagt även få lite ledaruppdrag iår. Kommer hjälpa till med seniorbiten i MAI med det jag kan vilket förhoppningsvis är något. Också en anledning till att jag springer på kurser till höger och vänster. Exakt hur min roll kommer bli vet vi inte än men förhoppningsvis kommer det bli bra för alla parter och framförallt för både föreningen och spelarna.
Om det gör att jag närmar mig en forwardsplats? Nja, de tror jag inte. Men hoppas kan man ju iaf. 

Hör även en del rykten men kommer inte bli någon ryketsspridning. Kan iaf säga att det blev ett glädjande besked för oss i gula tröjor idag. Men förmodar att Hedlund lägger upp det på hemsidan när allt är helt klart.

Sen får man väll gratulera Thalén som idag för första gången sen jag kom till klubben fick vinna på 4 mot 4 när jag stått i motståndarlaget. Stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela