vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Spännande

Publicerad 2011-11-19 11:07:46 i Fotboll,

Nya säsongen drar igång idag. Har precis suttit och fixat med lite saker som jag ska diskutera lite ute i MAI. Känns ruskigt spännande. Både spelarbiten och föreningen och 100-års jubileet (stavas de så). Räknar också med att ge en liten bild av allt som sagts idag när jag kommer hem. Börjar med lite upptakt sen träning, riktigt skoj. Kändes oväntat bra sist så är ruskigt sugen.

Excel är ett program jag aldrig använt förut men måste säga att det är ett riktigt bra program.

Nästa dator blir för övrigt med all säkerhet en macbook pro. Har fått leka lite med min handledares dator när hon varit iväg på olika andra uppdrag och satan vad smidigt systemet är när man börjar lära sig. Dock älskar jag min nuvarande dator men man måste ju utvecklas. Tror faktiskt att familjen karlsson/johansson kommer ha två mac datorer i sitt hushåll innan sommaren, ja iaf om jag får jobbet.

Jag har dock haft en djävulsk träningsverk i iliopsoas i ett par dagar. Satan vad ont jag haft. Kroppen var alltså inte helt van vid fysisk aktivitet. 

Nu börjar även kampen mot kilona. Brukar tappa ett par inför julen för att sedan gå upp dom under uppehållet igen. Går jag inte ned innan når jag nog nästan 90 gränsen under julen och de vill jag inte. 

Nu ska de packas och sedan dyker nog Adam upp snart och iväg till träning. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela