vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Snart, snart, snart

Publicerad 2011-11-20 20:39:16 i Studentlivet gammal 2012,

Ytterliggare sidor har skrivits idag, efter det bittra inlägget kring min studiesituation här nedan så har jag faktiskt fått ordning på lite saker. Skriver just nu med 1.0 i radavstånd och bara genom att ändra till 1.15 ökar antalet sidor med 2-3 st så har nu bara ungefär 10 sidor kvar. Alltså på tre skrivar dagar har jag fått ihop 25 sidor. Det är jag ganska nöjd med kan jag säga, men domen kommer väll på onsdag då jag återigen har möte med min handledare som hittills klagat på allt jag gjort.. Så de är väll bara att hålla tummarna.

Imorgon dags för Katrineholm igen, men bara två resor den här veckan. Detta beroende på att jag har utbildning tisdag eleverna är lediga onsdag och jag jobbar i mantorp torsdag. Kvar blir de måndag och fredag. Detta gör förhoppningsvis att jag faktiskt kan vara en normal människa hemma under denna vecka. ja vi hoppas iaf detta.

Hoppas även kunna skriva ihop stora delar av uppsatsen under nästa vecka. Får jag bara ihop bakgrunden på onsdag så är det ju nedförsbacke hela vägen in sedan. Det är ju bakgrunden som är det tråkiga och det som tar lång tid i en uppsats. 

Sen ska svenskläraren här hemma gå igenom allt också :P Sedan blir de nog underbart bra skulle jag tro. 

Även intressant att se om Hedlund lyckas få ut en länk i sidmenyn till vänster på MAI:s inofficiella hemsida, ska se hur långt tid det tar :P

Kommentarer

Postat av: hedlund

Publicerad 2011-11-21 16:27:21

Det tog inte ett dygn, snabbt va!?

Postat av: Tobbe

Publicerad 2011-11-21 18:52:00

Är mycket imponerad faktiskt. Nu jävlar ska här uppdateras!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela