vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Oroad

Publicerad 2011-11-03 15:39:19 i Allmänt,

Hur ska allt gå ihop sig. Känner mig bara totalt bedrövad kring min uppsats. Har försökt fokusera hela dagen men de går fan inte. Har varken ork eller fokus på att klara det här nu. Bara känner mig allmänt irriterad på den.. 

Så kändes det för en timme sedan när jag började på ett utkast. Men nu känns de bättre, har fått ihop delar..

Vad händer annars då?

Håller på och skapar en jobbansökan. Får väll se var det landar och om jag ens skickar in den. Ja det märker vi. Insåg att jag har gjort rätt mycket på mina 26 år här på jordens yta. Nu hoppas vi att nästa steg blir bra..

Funderar även på att ta en löptur. Dock ska Adam ut till Mjölby och snacka med cheferna där ute, Tommy och Håkan så jag får nog ge mig ut själv. Kan behövas kan jag säga, efter att ha sett vad vågen visat på en månads vila.

Praktiken börjar på måndag. Ska försöka få ihop någon form av utkast imorgon kring hur jag vill att planeringen ska se ut. Sen hoppas jag att jag fixar allt med tentor och skit. 

Är allmänt irriterad på att det tar sådan tid att rätta saker på universitetet. Har nästan loggat in på både LIU och HH varje dag nu för att se hur hemtentorna har gått. men icke sa nicke. Ingen lärare som vill ge mig svar. Irriterande tycker jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela