vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Ny referent till bloggen

Publicerad 2011-11-21 18:47:39 i MAI gammal 2012,

Hedlund har nu fått upp bloggen på MAI:s inofficiella hemsida så det är väll trevligt med lite nya läsare. För övrigt också ruskigt kul att det börjar uppdateras lite på svenskalag sidan.

Men tänkte bara kort skriva vad syftet är med bloggen och vilken koppling den då har till MAI. Det är absolut inte en konkurrent till hemsidan utan bloggens syfte är egentligen att behandla det som händer runt seniorlaget i Mjölby AI på ett lite mer djupgående sätt än vad en hemsida kanske kan göra. 

Bloggen är ju även en privat blogg där jag skriver om mitt liv och för det mesta hur bitter jag är på att aldrig vara ledig eller få tid till det jag vill. 

Det är alltså mina egna åsikter som skrivs här och de har i sig inte något med MAI:s åsikter att göra utan är alltid utifrån mitt perspektiv. 

Så är det med de. 

John Thell klar också, ruskigt kul måste jag säga. Har egentligen ingen klar bild av John då jag enbart funnits i Mjölby fotbollen i en säsong. Dock lyckades han få mig arg och irriterad när vi mötte Tubbe i premiären förra året, inte för att han på något sätt var otrevlig eller spelade fult utan enbart genom att vara bra och tvinga mig att springa mer än vad jag var tränad för. Ruskigt kul att det rör på sig och det är två riktigt bra nya spelare vi har fått in i min mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela