vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Njutbar förmiddag.. eller inte..

Publicerad 2011-11-04 11:43:08 i Allmänt,

Sitter och googlar lite på Zlatans biografi. Måste säga att den kommer bli intressant att läsa och att den befinner sig högt upp på listan för julklappar. Funderade på vad jag skulle ha med i min självbiografi kring åren som varit. Funderade även på hur många exemplar min biografi skulle sälja, ja kanske ett eller två iaf. Om jag köper båda själv. Nej men tillbaka till den tidigare tanken, satan vad tråkigt man har levt jämfört med till exempel Zlatan, eller har man helt enkelt haft en mycket lugnare liv. Ja vad de bästa är återstår väll att se. Hur som helst ska jag skissa på lite saker jag skulle ha med när jag blir framgångsrik någon gång i framtiden och ska skriva min självbiografi.

Men den tanken försvann när jag kom på att det faktiskt är en uppsats jag ska skriva. Så det är väll där jag är nu. från en njutbar stund med allmän surfning och tittande på eurotalks live sändning till att faktiskt göra nytta.

Fick tillbaka hemtentan för historian igår. Så grymt skönt att den gick igenom. 8.5p av 15 gav ett G med 0.5p marginal. Plus att seminarie texterna gick igenom så nu är 7.5 nya hp inkasserade. Vilket är otroligt skönt. Bara 15hp examensarbete som ska skrivas nu. Under samma tid som jag har praktik. Det här kan bli en rolig månad.

Ska ringa runt och ge besked under helgen kring fotbollen också. Har bestämt mig nu, rollen jag kommer ha är något jag kommer trivas med tror jag och det öppnar upp mycket inför framtiden.

Skulle jag få jobbet jag sökt och bara få fokusera på jobb och fotboll tror jag att 2012 kan bli ett grymt bra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela