vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Lite mer lättsam nu

Publicerad 2011-11-28 20:29:04 i Allmänt,

Efter en aning bedrövad känsla som infann sig tidigare idag så har det helt plötsligt blivit åt andra hållet nu. Detta på grund av
  • har skrivit klart stora delar av resultatet och tror jag kommer hinna klart innan jul
  • Älsklingen har städat och lagat mat åt mig och det är något som gör mig lycklig
  • Jag känner att arbetsbördan minskade då jag fick besked att jag inte ska ha massa lektioner onsdag utan kan rätta alla idrottsarbeten från jobbet då istället
Detta gjorde ungefär att arbetsbördan sjönk med 50% de närmaste dagarna. Väldigt nödvändigt.

Dags för Sons of Anarchy i soffan resten av dagen. 

Hoppas kunna erbjuda lite intervjuer efter träningen imorgon. Får se hur bra min iphone funkar som kamera men skulle vara kul att se vad till exempel Bäckis, Hedlund och Crille har att säga om cupen i lördags. Och lite kul att höra vad mina lagkompisar tycker om att förlora mot gubbgänget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela