vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Katrineholms kulturnatt

Publicerad 2011-11-11 10:11:57 i Allmänt,

Framför mig sitter en affisch, den är stor och svart, syftet med den är att göra reklam för något som hände 20 september. Nämligen Katrineholms kulturnatt

Ja så är det, praktiken går segt idag, min handledare är i Linköping och utbildar sig för att få handleda mig. Fantastiskt roligt med håltimme då. Sitter själv i lärarummet, detta är segt. Börjar om 2 timmar igen. Ska prata om stormakter i Europa efter 1500-talet fram till tsar Peter den store i Ryssland som hamnar runt 1700-talet.

Helgen blir lika hektisk som vanligt. Imorgon tränarkurs i Norrköping träningslära / mv spel bas 1. Den första av sex jag ska gå fram till sommaren. Söndagen tillbringas förmodligen med min störste ovän. Uppsatsen!!

Sambon va i Ullared igår. Förstår inte tjusningen.

Ska även planera ett nytt arbetsområde i helgen som ska genomföras nästa vecka.

Tisdag och lördag är de fotbollsträning också. Äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela