vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Hemma på snabbvisit

Publicerad 2011-11-22 17:44:13 i Allmänt,

En heldag för att bli smartare har nu genomförts. Utbildning med jobbet gällande motorik och lärande inom Idrott och Hälsa, egentligen en specialpedagogisk kurs kring hur vi när elever med särskilda behov. Vilket i min mening är alla elever men helt överens va vi inte på kursen kring detta. Hur som helst va det en ganska givande dag och ja, lite nya kontreta ideér har jag iaf fått som jag kan dela med mig till mina kollegor så dom blir glada.

Idag står träning på schemat. trots att min tå fortfarande värker som f---n så ska jag ut och försöka ta mig igenom ett spelpass till. Ja träningarna består av i stora drag spel egentligen vilket är kul och ganska nice såhär inomhus. Tredje inneträningen i rad är det också vilket jag tror är någon form av rekord, tror inte jag lyckats med det sen jag drog korsbandet för åtta år sedan, iaf inte genom att vara fysiskt aktiv. 

Blev inget med Finspång så jag blir kvar i mantorp våren ut, tydligen var tjänsten i stort sett redan tillsatt innan ansökningen lades ut vilket är lite trist. En äldre man från Motala hade fått den, har jag hört ryktesvägen. Men det är ju deras förslust att inte ge mig den, vill jag iaf tro. Men de kommer nya möjligheter och de här gör ju att jag faktiskt kan läsa alla kurser jag ska i vår och få en examen. Äntligen. Istället för att skjuta upp examensarbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela