vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Ensam i ett klassrum

Publicerad 2011-11-18 13:31:18 i Allmänt,

Det segar sig framåt, ytterligare en dag närmare en examen, sprider sig ett leende när jag tänker så. Dock är jag lite orolig. Har inte hört något från jobbet jag sökt, tiden gick ut i fredags och mitt hopp försvinner mer och mer för varje dag. Någon som har koll på hur lång tid de brukar ta tills en arbetsplats hör av sig om intervju?

Upptakt imorgon ska bli ruskigt spännande iår, ser verkligen fram emot säsongen kan jag säga, mer än på länge. Känns som att vi kan få ihop de på ett bra sätt om det blir den trupp jag hoppas på. Känner att jag personligen har ett jävligt intressant fotbollsår framför mig med både ledar samt spelar uppdrag.

Målet med helgen i övrigt är att skriva 35 sidor och blir klar med uppsatsen. Känns inte direkt möjligt va :)

Vad händer i MIF? Någon som har lite koll? Vilka ledare blir kvar, vilka spetsspelare tas in? När kommer mitt årliga samtal? Kommer ljungmans groddräkt användas igen? Kommer Niklas Andersson göra comeback? Kommer Krickos hårfäste flyttad ytterligare steg uppåt? Kommer polacken tillbaka?

Som sagt frågorna är många.

Är nöjd som satan över att ha fått utmärkelsen årets spelare även fast jag inte påpekat det så ofta :) mot guldkorken 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela