vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

En ensam lördagskväll

Publicerad 2011-11-26 19:05:42 i Allmänt,

Nyss hemkommen och har precis ätit efter en hektiskt dag. Har ännu en gång varit iväg och blivit smartare, och ja den här gången kan jag helt ärligt säga att jag blivit det. Faktiskt den bästa kursen jag varit på hittills inom tränarutbildningen. Tror nog de kan vara på grund av att jag inte har en bakgrund som målvakt och då inte själv har den kunskapsbas som man kanske har på lagtränar delen. Jäkligt skoj iaf och lite nya ideér som dykt upp igen. 

Ska dit imorgon också så det känns inspirerande och bra faktiskt. 

Har även hunnit med ett besök hos Adam och kikat på uniteds andra halvlek när de blev bortdömda. Men förmodligen så har de fått något domslut med sig förut så de jämnar nog ut sig.

Älsklingen är iväg på möhippa ikväll, då inte sin egen utan en kompis så därav att jag spenderar kvällen själv. Nja själv är väll fel ord, tillsammans med Kvarnström & Hedenborg och Lindroth och massa andra människor som forskat tidigare.

Både lag gul och lag svart åkte visst ut i gruppspelet i intersportcup i Mjölby idag,
*Uppdaterat: Pratade precis med Hedlund och det är tydligen dags för kvartsfinal både för old boys och för a-laget. Tråkigt nog möts dom, men både lagen vidare från gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela