vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Dagens uppgifter

Publicerad 2011-11-09 11:53:19 i Allmänt,

Blev hemma från praktiken idag, känns skönt och nödvändigt. Gick upp vid 8 med förhoppningen att kunna göra ett ryck med uppsatsen men så blev inte fallet. har mailat och grejat med papper och försökt styra upp mitt liv, en sak är iaf säker, jag är ingen kontorsarbetare. Satan vad ineffektiv man är när man sätter igång med papper. 

Funderar på att sätta på Uneståhl och sväva iväg en bit.

Dom äldre herrarna som tackat ja enligt Björk kan nog vara de tre namn han nämner. Men Adam, jag och Fille är vad jag förstått av dom andra två också klara för spel i MAI 2012. Så går vi tillbaka till Björks indicier kring vilka som ska lämna MAI så återstår väll Friberg och Jocke. Friberg som jag haft ganska tät kontakt med de senaste tiden och ja. Ska inte säga något innan han träffat MAI den 19:e.
Idag ska jag även iväg på handledning på uppsatsen. Hoppas mr Staffan har något vettigt att komma med som kan hjälpa mig vidare. Helgen lär iaf spenderas med uppsatsen, eller iaf söndagen. Lördagen är det förhoppningsvis tränarutbildning, kan ha strulat till sig men jag har försökt styra upp det idag. Vi får se var vi hamnar med det.

Fick även inbjudan till en intressant utbildning jag ska gå den 22 November. handlar om elever med speciella behov i ämnet idrott. Ska bli kul, eller nja. Är väll Ingers utgångspunkter förmodar jag men jag hoppas att det handlar om mer än elever med ryggmärgsbråck iaf.
Nej nu blir de kaffe och uppsats. Räknade för övrigt ut att jag köpt böcker för mer detta år än något annat år jag pluggat. Blir man mer ambitös eller är man bara för slö för att gå till biblioteket för att läsa. Deta är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela