vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Beröm för första gången

Publicerad 2011-11-23 16:52:00 i Allmänt,

Precis hemkommen från handledningen, för första gången blev jag inte sågad vilket kändes bra. Fortfarande lite ordticks men det är sådant jag vet om samt att de blir lite talspråk. Skyller på att jag nästan är med i facebook generationen, är väll några år för gammal för det men nästan iaf.

Ska iväg och handla julsaker nu ikväll sägs de. Sånt är ju ehh roligt, nej men de kan bli lite småmysigt med ljus och allt. Synd bara att snön har svårt att hitta fram måste jag säga.

Kvällen spenderas med uppsatsen, fick även uppskov 10 dagar med inlämning då jag har praktik. Handledaren tyckte att de va orimliga krav att ajg skulle hinna klart, sen vet jag ju vad historia instutitionen brukar ha för krav med inlämningen så någon gång innan Mars är väll okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela