vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Snart försvinner bloggen

Publicerad 2011-12-06 15:49:23 i Allmänt,

Ja så är det, jag har fått nog, de är inte långt kvar tills jag kommer sluta med de här. Till jul kommer nog inte den här bloggen leva kvar längre.

Varför undrar kanske en del av er.

För jag kommer flytta den så klart. Istället för blogg.se som jag just nu använder mig av kommer jag via ett nätbaserat program bygga en hemsida där bloggen kommer finnas kvar. Eller bli delad, en Mai blogg och en personlig blogg. Detta då inte alla bryr sig om fotboll och tvärtom.

Vi får se hur de blir hoppas kunna presentera den snart och flytta allt dit. Är även ett mycket enklare sätt att jobba med film och dylikt på sidan vilket kanske kan bli aktuellt. Plus att jag vill dela med mig av diverse andra idéer som inte är blogg anknutna.

Ikväll blir de Mantorp. Har lovat bort mig så blir ingen träning, dock glögg och pepparkakor vilket kan vara minst lika mysigt som att umgås med 20 svettiga killar.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-06 22:53:05

20 svettiga killar är nog mysigare faktiskt. Speciellt när veteranlaget går och krossar allt motstånd och dessutom står för alla mål under träningen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela